Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
P.K.Feyerabend - Proti metodě
Autor: Zefram (Občasný) - publikováno 13.3.2003 (08:28:05)


Miroslav Langer (Občasný) - 16.9.2005 >

Nevím, jestli mám já zkreslené informace, nebo Ty - ale možná tak trochu oba.

 

Nicméně - TCM se v Číně (o venkově nemluvím, mluvím o Číně "evropské civilizace") nepoužívá k léčení rakoviny a podobných evropskou medicínou neléčitelných chorob, ale především k urychlení rehabilitace, ulehčení průběhu radikální evropské léčby či k prevenci chorob.

 

K tomu dalšímu? Inu, já nevím. Nestarám se o akupunkturu, nevím, kolik je teorií, které z nich jsou skutečně uznávané a které jsou "výmysly" i pro Číňany.

 

Ale třeba Tvou poslední námitku ohledně toho, že na místech nezáleží - podívej na http://www.novinky.cz/02/34/40.html (Novinky nejsou žádnej seriózní zdroj, ale původní pramen bys asi našel).

 

Nicméně - aby nedošlo k nedorozumění - opakovaně jsem říkal, že nevím, jak moc se už věda akupunkturou zabývala. Zajímavé je proto tohle: http://pes.internet.cz/veda/clanky/25155_28_0_0.html. Všimni si, orientální a TCM akupunktura odmítnuta, západní akupunktura přijata(!), alternativní akupunktura odmítnuta. Z toho pro mne plyne - stará čínská teorie už byla vytěžena a až poté odmítnuta, ale metoda žije dál - a hledají (a podle všeho nacházejí) se teorie nové. Tak to vidíš...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miroslav Langer
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter