Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noční hlídka
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 24.10.2005 (11:43:14)


Oplatka (Občasný) - 7.11.2005 > Ahoj Opíječi, tak jsem tady na diskusi.
Proč si myslíš, že by ta věta měla být blbost? Dává smysl jak logicky, tak gramaticky. Je trochu zhuštěná, bylo by dobré to třeba rozložit do více vět, nicméně to je diktována omezenými prostorovými možnostmi tištěného periodika, pro který je ta recenze původně psána. Možná se Ti nelíbí "téma přesahující do druhé strany"? Je pravda, že tohle by se dalo říci lépe, to ano; teď, jak se na to tady dívám, už se mi to taky nelíbí. A mohla jsem mezi to hodit středník, aby se věta trochu předělila.
Pokud jde o hodnocení kamery, tak s tím klišé máš nejspíš pravdu, nicméně si uvědom, že nemáme k dispozici neomezené množství slov, a zvláště při hodnocení technické stránky filmu je ten repertoár poměrně úzký. Zkrátka v novinařině se nějakým těm klišé prostě neubráníš, to můžeš vidět i na recenzích zavedených novinářů.
Složitější stavbou charakterů myslím, že nejsou hrány nijak prvoplánově. Přesně tak. Nemyslím to scenáristicky, to zase (až tak) komplikované nejsou, ale herecky, což je z té věty poznat.
Jinak se chystám vložit sem svoji recenzi na Hrubeše a Mareše, takže si zase můžeš brousit pero, abys mě pořádně potopil.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter