Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noční hlídka
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 24.10.2005 (11:43:14)


Oplatka (Občasný) - 7.11.2005 > Milý Opíječi, trochu mne mrzí Tvá reakce. Plodná diskuse, ze které má vyjít nějaký závěr, a která člověka přiměje k tomu, aby udělal nějaké změny, se rozhodně nevede slovy "to, co jsi napsala, je nesmysl," a "mýlíš se skoro ve všem." To mi v mé novinářské práci nijak nepomůže. Myslela jsem, že můžeme rozumně diskutovat a přemýšlet o postojích druhého. Já jsem o Tvých názorech přemýšlela (opravdu hodně, tohle by skutečně vytýkáš neprávem), ale Tobě bohužel nestojí za to uvažovat o mých argumentech. Škoda, myslela jsem, že se můžu něco naučit.
Rozhodně nechci, aby mi někdo říkal, jak jsem úžasná, naopak vítám kritiku, protože ta může člověka posunout někam dál. Konstuktivní kritiku, ne výroky člověka, který mé protiargumenty, nad nimiž jsem dost přemýšlela a s nimiž jsem si dala dost práce, setře slovy typu "nesmysl." Taky jsem Ti klidně mohla napsat, že Tvé názory jsou "blbost", a nebavit se o tom dál. Chtěla jsem poctivě diskutovat, něco se dozvědět, a nijak jsem Tě neurážela a nesnižovala, ať mi to bylo jakkoli nepříjemné.
Jinak, pokud jde o větu "můžeš mě potopit," tak to byl samozřejmě (!!!) vtip. Myslela jsem, že se tu bavíme v přátelském duchu. V čemž bych ráda pokračovala. Zdravím.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter