Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noční hlídka
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 24.10.2005 (11:43:14)


 Šílená svině (Občasný) - 8.11.2005 > Oplatka> Tedy, ta diskuze pěkně narůstá. Co se týče kvantity - v dorozumění jsme na tom v podstatě jako na začátku. Vezmu to ještě z jiného konce a trochu jemněji.
- k problému recenze na recenzi: Jestliže se recenze objeví na takovém místě, jakým je totem, předpokládá se nejspíš, že text bude hodnocen. Nakonec Oplatka navíc ještě zatrhla hlubší kritiku svého příspěvku - tudíž dokonce CHCE, ABY JEJí příspěvěk BYL hodnocen. Je celkem jedno, zda se jedná o recenzi, fotografii apod. Kdyby zde napsala osobní dopis své velké lásce (dělám si legraci) a někdo ho zhodnotí - je to naprosto přirozené - nemusí ho přeci (ten dopis) autor/ka vůbec zveřejňovat a pokud ano, tak ne v prostředí, v němž se předpokládá, že bude příspěvek hodnocen. Dá se s tím souhlasit? Je to logické? (To se ptám nyní ostatních diskutérů v této rubrice). Recenze samozřejmě není posvátná kráva a může podléhat hodnocení, jako cokoliv jiného - a to i třeba v zavedeném časopise ap.
- K hodnocení jako takovému: Oplatko, napsal jsem ti hodnocení tvého dílka, oznámkoval jsem ho, a to dokonce nijak strašidelně. Také jsem ti napsal poměrně podrobné důvody (alwespoň podrobné v kontextu totemu. Sama vidíš, že hodnocení a argumenty bývají běžněji daleko stručnější, než jsem učinil. Navíc si myslím, že jsem ti to napsal - ano poněkud věcně a snad trochu tvrdě, ale dost jasně, navíc s dobrým úmylsem. Pokud s mým názorem nesouhlasíš, nic se neděje. To je naprosto v pořádku. Ale je třeba zduraznit, že jsem ti pomohl už tím, že jsem ti tyto své názory řekl. Nemůžu ti pomáhat v tvé novinářské praxi ani nemám chuť některé věci zbytečně pitvat, protože si prostě myslím, že to je zbytečné, a člověk musí získat na jazyk cit a pochopit, že některé věci se prostě určitým zúůsobem nepíší.
- k diskuzi: Teď budu Oplatko trochun nepříjemný, ale omluv mě, prosím. Jestliže napíšu, že se mi něco jeví jako klišé, a ty mi odpovíš, že máme omezenou slovní zásobu, nevidím důvod k žádné další diskuzi.
Podobně je to tak, když se mě zeptáš , jak jinak napsat, že někdo natočil svůj první film, a navíc si sama odpovíš. Ano, pro to se používá slovo debut. Ovšem dá se to vyjádřit i spousty jinými výrazy a spohjení. Namátkou: Režisér ten a ten představil svůj první (celovečerní, jiný) film. Stačí? ( Ječstliže napíšeš, že první film sliboval to a to - předpokládám, že budeš mluvit o jiném dalším filmu. Ještě ani nevím, kde jsi vzala informaci, že film vůbec něco sliboval - to bys měla vysvětlit. Na jednu úvbodní větu je tam příliš mnoho nejasností. Myslím, že je to jasné. Pokud to tobě jasné není, nevidím důvod, proč tě o tom přesvědčovat - svůj názor jsem ti řekl a tečka.)
- Pokud prostě mám o něčem diskutovat, musí to být plodná diskuze i pro mě. A tvé argumenty pro mě tak zajímavé nejsou. Svědčí o tom, že jseš lehce podrážděná a myslíš si, že když to vysvětlíš, jak si to vlastně chtěla napsat, že to změní i můj podhled na tvoji recenzi. Nezmění, i když to stokrát vysvětlíš. Když je něco neobratně napsáno, může se to přepsat, ale ne dokecat.
- a poslední věc: Opakuji, že tě nechci potápět(i když jsme si to už ujasnili, ale chci to prostě zopakovat), anio si na tebe cokoliv nabrušovat. Ačkoliv to co řeknu bude znít jako fráze, myslím, že bys následující větu stejně mohla přečíst dvakrát: Docela dobře tě v tvém rozhořčení chápu. JE celkem přirozené. Všichni jsme tak trochu zamilováni do svých výtvorů a neradi si přiznáváme, že mají k dokonalosti daleko, a už úplně nejvíc neradi to slyšíme od někoho druhého. Dvě recenze éod tebe, které jsem četl, mi nepřijdou úplně zdařilé, ale to neznamená, že další nebude lepší nebo horší. Upřimně ti přeji aby byly ty další lepší. Toť vše. Zdravím. O.T.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter