Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ve sklepě
Autor: tichotam (Občasný) - publikováno 12.11.2005 (15:48:26), v časopise 15.11.2005


drfaust (Občasný) - 12.11.2005 >

1. informace byla určena tichotamovi

 

2. bez avi - což snad dokazuje, že info bylo pro tichotama  (s explicitním dodatkem, že je otázka řečnická) ->>>> nebyla to výzva k diskuzi (tady už fakt nemá smysl o literatuře jakkoli diskutovat - už i proto, že tady všichni, všechno o dílech/autorech a autorech komentářů vědí, viz níže)...

 

3. ariel neel auguste (Stálý) - 12.11. > drfaust> 

jistě - pro tebe v tom rozdíl není                                          <------------------------------ kde jsi ode mne něco takového slyšel? jakým - naprosto vychýleným a zcestným - uvažováním ses přesvědčil o tom, že to tak je, abys to mohl veřejně o mně prohlašovat???

 

Nebylo to nic víc, než záznam myšlenek, které mne napadly.

 

Tam, kde ty máš jistotu po epigónství, já mám zřejmě otázku, v jaké rovině se právě pohybujeme. Jediné, co bych řekl je, že z tvých úst (stran aluzí/souvislostí/kontextu/návaznosti/kontinuity) až příliš často zaznívají poznámky o epigónství. No zřejmě to všechno přesně víš a dokážeš rozlišit. Takové vidění mě chybí - nevím zda je to dobře nebo špatně. Každopádně mám trochu strach, že k dílu přistupuješ s apriorním despektem. Není to škoda? Jsme tu skutečně od toho, abychom se tak silnými větami vyjadřovali k dílům, odsuzovali je podobně? Je tohle ten pravý účel možnosti psát komentáře? Pro mě ne.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli drfaust
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter