Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na sklonku
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 19.11.2005 (00:59:26)


 Janahe (Občasný) - 20.11.2005 > kill art> 

No dobrá, problém je v tom, kdo rozhodne, co je slabší. A my dva se v tom určitě neshodneme (soudím podle tvých příspěvků i podle toho, jak hodnotíš jiné), což neznamená, že by tvůj názor nemohl být pro mě přínosný (pokud ovšem prohlásíš, že sem dávám sračky, tak na tom nic podnětného není, to je jen uplivnutí), kdybychom oba vybrali pět nejlepších z mých fotek, jsem přesvědčena, že bychom se neshodli ani na jedné.  A kdybych si byla já zcela jistá, tak nepotřebuju Totem. Nechápu Totem jako výstavní síň, kam dám jen taková  superdíla, aby ostatní oněměli úžasem, pro mě je Totem poradní hlas. Někdy mě přesvědčí, jindy ne. A kvanta fotek sem dávám prostě proto, že ještě mnohem větší kvanta fotím, opravdu sem nedávám všechno. Je v tom naopak jistá nevýhoda pro mě, někdy dobrá fotka nevzbudí reakci prostě proto, že se týká tématu, které tu už bylo. Nevím, proč si myslíš, že to se nesmí, to je naopak normální, že si člověk zkouší variantu toho, co sem dali jiní nebo on sám, a ptá se, co ostatní na to. Proto taky zaškrtává, že chce podrobnější kritiku, že?  Tahle fotka rozhodně taky není sračka, jsem přesvědčena, že je to standard, a dala jsem ji sem proto, že jsem měla takovou náladu.  Doporučení jsem nečekala - ale já přece nemám žádnou morální povinnost dávat sem jen věci na doporučení, já jsem amatér, který nefotí nijak dlouho, a dělá spoustu chyb. A uči se mimo jiné i napodobováním.

Jinak jsem zvědavá na výsledky tvé ankety, proč kdo dal doporučení. To by se mohlo zavést - každý den by byl namátkou osloven někdo, kdo dal někam doporučení, a musel by to obhájit, hehe, to by jich bylo hned podstatně míň.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter