Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Město slepců
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


 Rony Rubinek (Občasný) - 6.1.2006 > DondedoG> 

Dík:-)) Nejdřív mimo mísu ke všem čtenářům:

 

Tak se tu v poslední době rozmohlo přirovnávání k filmům, to bychom tu pak nedělali nic jinýho, protože vzhledem k těm tunám příběhů, co byly natočeny, bych u každého dílka mohla s klidem jmenovat minimálně tři filmy. Film není literatura.

 

A k tobě:

Sexmise a polská mě zrovna neláká, mam radši anglický, americký, český a německý filmy, vůbec nemusim francouzský. Ale zpět k literatuře:-)) Pes nepošel proto, že ta nemoc má rozdílnou, individuální inkubační dobu, tzn. u každého jedince se projeví jinak. Někdy toho zvířata vydrží víc než člověk, neznamená to, že když na člověka působí nějaký vir, musí stejně působit na rozdílný organismus a naopak. Proto takhle. O Janovi tam stojí, že byl imunní, vybudoval si protilátky, i to se stává. Zrovna teď nějakej kluk sesám uzdravil z AIDS, nevim, co je na tom pravdy, ale i zázraky se dějou.

Jinak o Spinaloze jsem se zmiňovala v Kultu bohyně, jen okrajově, je to ale místo, které si zasluhuje pozornost a v budoucnu se tomu tématu určitě ještě věnovat budu. A jsme u toho, taky mě lidské utrpení fascinuje, a nevysvětluj si to špatně, že by mi to dělalo nějak dobře, ale každej, kdo o tom píše musí být nějak zaujat tímtématem ať říká co chce. A samozřejmě příběh není objevný, ani ta myšlenka v něm, (pokud tam je:-))) Šlo mi o zo postavit na váhy naději, kterou v největší krizi hledáme všichni a jsme schopni uvěřit čemukoliv a pasivitu, v tomhle případě smrt, která je jednodušší. Shodou okolností jsem včera četla o lodi, která se potopila a v její vzduchové kabině zůstali uvěznění dva muži. Jeden volil smrt, druhý naději. Když tu naději tomu druhému vnutil, začali spolu po pár dnech bojovat, hlad byl hlad.Ten, co volil smrt, toho prvního mlem zabil, ale nakonec prohrál a zemřel. Ten, co volil naději ho snědl, přežil o pár dní déle a příběh končil tím, že stejně zůstal dál uvězněný a docházel mu vzduch, protože záchranná četa se nedostavila. Tak co je pak lepší? :-)))


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rony Rubinek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter