Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Město slepců
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


 Rony Rubinek (Občasný) - 6.1.2006 > Max Bubakoff> Mně taky donedávna vadily, ale v poslední době to Německo nemá zas tak špatný filmy. Nemam tim na mysli nějakou tu Pilcherovou nebo co to teď pouštěj, ale třeba thillery se mi docela líbí. Já nevim proč mi francouzi zrovna nepřirostli, ale fakt ne. Funes dobře, to je jiná, nebo Návštěvníky, to taky můžu, ale třeba takovej Blondýn s černou botou...Prostě mi nesedne jejich humor, asi. Ale je fakt, že jinak jsem toho moc neviděla. Hollywood chrlí furt nějaký remake,  a hodně jsou to i sračky, ale musíš uznat, že amerikanizace je dost silná všude, i tady. A taky nevim jak to dělaj, ale třeba ve srovnání s českým filem je to natočený líp, či co. Nemusí jít jen o téma, to maj i češi skvělý, jenže prostě ve finále ten film tolik nezaujme. Tmavomodrý svět/Pearl Harboure ..(? já nevim, jak se to píše:-))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rony Rubinek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter