Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chlipník
Autor: k3s (Občasný) - publikováno 4.2.2006 (15:00:52)


 Minimalista (Občasný) - 4.2.2006 > Esencia Smrti> 

Chci-li opustit realistickou kresbu a stylizovat, pak musím mít co opouštět a vědět, co mám stylizovat. Rozhodnu-li se stylizovat obličej, pak musí všechny její části odpovídat stejnému stupni stylizace. Uvedu příklad: budu stylizovat obličej do geometrických tvarů: hlava-ovál, nos a ústa-různé obdélníky, oči-dva kruhy - tady odpadá stylizování oč. koutků. Pokud si kesiak vybral určitý stupeň stylizace nosu, úst, svalů atd. - pak tomuto musí odpovídat i stejný stupeň stylizace očí - a tady se teď objevila chyba, na kterou upozorňuji. Problematických míst je více (např. krk), ale oči jsou ve tváři velmi důležité. Proto navrhuji autorovi natrénovat realistickou kresbu očí, ať má co stylizovat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Minimalista
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter