Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Carpe Diem
Autor: Santiago (Občasný) - publikováno 3.2.2006 (17:14:46)


 Santiago (Občasný) - 4.2.2006 > mary> Jo jsi hustá!!!;o)Tohle přesně jsem potřeboval slyšet!!!Vyčerpávající odpověď!Nemám jedinou připomínku,snad jen...Ty sama máš tady tři příspěvky a z toho jen jednu psanou.A ta se mi taky nezdá tak kvalitou na úrovni jak zde popisuješ a jak by měla vypadat dokonalá báseň.Já se pouze snažim nějak vyjádřit myšlenku,která mě napadla nebo kterou chci sdělit ostatním.Já třeba hodnotím spíše podle toho jak mě to zaujalo,jestli se po přečtení musim zamyslet,co mi autor tím řiká a ne nad tim,že mu to zkouknu po fyzické stránce(jestli víš jak to myslim).Jestli to má nějakej rytmus(to jsem myslel,že mají mít spíše texty k písním) nebo zda-li píšu slova podle Tebe nezvyklá.Připáš mi přesně jako nějaká učítelka češtiny(které fakt nemám rad!),která se snaží poezii změřit,dát na několik "stejných"hromádek,zařadit do šuplíků a totálně rozkouskovat na vzorce.Namísto aby své žáky učila poezii pochopit a nechat se unášet její krásou a hlavně její volností.Co Ty na to?

Časem to třeba dokážu podat i podle tvých představ,ale do té doby budu psát,jak Ty řikáš,"sračky na entou"!

Ještě jednou díky za kritiku.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Santiago
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter