Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Carpe Diem
Autor: Santiago (Občasný) - publikováno 3.2.2006 (17:14:46)


 Hrobník (Občasný) - 18.2.2006 > mary> dal jsem si tu práci a přečetl Tvuj příspěvek KLady podzimu,nebo tak nějak ......
no,popravdě,málem sem usnul!
ale jen chci něco dodat k tvému komentáři na Carpe diem..
hehehe prosim Tě,viděla si někdy aby báseň měla rytmus?
mužeš mi vysvětlil co to je?protože podle mě to je hrozná blbost,mám pocit že si si to trochu spletla s libozvučností,nebo něčim takovým.
dále mě zajímá,pokud ty si teorii o tvoření rýmu četla??jestli jo,tak nejsi nic jiného,než typický učebnicový básník,což mě osobně se hnusý...
přesně jak řikal Santiago,máš naučené vzorce podle kterých píšeš.....
o tom to lae není,jde o myšlenku,cit a vášeň,smutek,depresy a o to podělit se s ostatníma o to všechno,vždyť každej píše trochu špatně,proto toho druhého,takže to je tak všechno.
sbohem paní učitelko

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Hrobník
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter