Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Autostop
Autor: celej on (Občasný) - publikováno 16.2.2006 (00:06:15)


 celej on (Občasný) - 7.3.2006 > Václav Mráz> Díky za rozbor a kritiku.
Postavu uchyla jsem chtěl nechat v jakémsi pološeru, aby nebylo jisté, jestli je úchyl nebo ne. Přišlo mi, že bych to měl o hodně snadnější, kdybych ho odhalil, ale zase konec by už podle mě nefungoval.
Souvětí jsou trošku děsivá a předupaná, ale přišli mi k tomu vhodná. Nevím proč. Dal jsem na pocit. Nechtěl jsem krátké věty, chtěl jsem zdlouhavé podivnosti, aby vystihly bizardnost celé situace (a odlišily moje "vážné" povídky od téhle komedie). Aby člověk souvětí četl v klusu a stresu.
Dialog na začátku jsem dělal podle rozhovorů v mé rodině (nebavíme se o autobusech ve vesnicích, ale v tomhle stylu).
Uff, fajne, je že od tebe se dočkám kvalitní kritky, takže díky. Jen by mě zajímalo, jak to děláte, že najdete díla zahrabané někde měsíc v zadu??
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter