Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zahrada
Autor: risik (Občasný) - publikováno 10.3.2006 (14:00:00)


Bell (Občasný) - 15.3.2006 >

Promiň, ale neviděla jsem, že bys na většinu povídek nějak reagoval. A také máš hodnotit díla autorů a ne příspěvky pod nimi, pokud se nemýlím. Dobře, je tvé právo mé poznámky kritizovat, ale buˇtak laskav a buď konkrétní. Všechny tři povídky od risika, jsem četla pouze já. Moc ráda bych věděla, kde jsem psala nějaké bludy. A taky dokázat větu, už opět lžeš. Stále tady tvrdím, že je to můj názor a že se mohu mýlit. Ty pak někam vlítněš a dost nevybíravým způsobem mě napadneš a moc se divíš, že se naštvu a že se bráním. Nemůžeš říst, že bych tady byla na někoho sprostá - jo byla na jásona (ten je ovšem opravdu dodivna). Vztah tvůj i jiných k fantasy a sci-fi - o tom bylo jedno celé fórum.

 

Jsem daleka toho abych se vyžívala v konfrontacích. Jen si prostě myslím, že stojí za to číst (jak ty říkáš kdo tu co vybleje), protože každý jsme nějak začínal. Jsi hrubý tak se nediv, že se najde někdo komu to vadí. Mě mrzí jediné, že jsem se dostala na tvoji úrověň komunikace. To opravdu není můj styl. Myslím si, že být slušný neznamená být slabý a blbý. A vůbec, jestli jsme si nekápli do noty, pak se můžeme ignorovat, ale nemusíme se napadat. Peace and nice day.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bell
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter