Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vůně nadvakrát
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 17.4.2006 (11:55:43)


 zabicka (Občasný) - 18.4.2006 > Mishka> 

Ne opravdu jsem o tom necetla taky jeden clanek :o)) na odkazy jsem se koukla, ale mam pocit, ze bych je zaradila do jine kategorie treba naivni umeni nebo treba jeste jinak. Art brut puvodne byl smer ktery vznikl ve Francii kdy nekteri umelci zacali sbirat vytvory mentalne postizenych lidi a deti a pak se snazili ve svych dilech napodobit nebo znovuvytvorit tu detskou radost z tvoreni. Jenze jak jsem uz psala moc se jim to nedarilo, protoze clovek nedokaze napodobit ani vlastni vytvory z doby kdy jeste nechodil do skoly (vsak to zkus a uvidis sama). Kazdopadne to zkouselo docela dost lidi :o)

 

Rozhodne skatulkovat nejaka dila do teto kategorie umemi bych nechtela. Jen me prislo, ze art brut je trosku neco jineho nez jak to z predchozich prispevkach vyznelo.

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli zabicka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter