Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SELFEXILE
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 18.4.2006 (15:11:12)


jeremy (Občasný) - 20.4.2006 >

Ještě pár řadek k tomu anonimnímu čtenáři a všem co si myslí, že kříž a Jesus jsou ohraný.

Za 1. pan čtenář už dost dlouho kriticky napadá temné a depresivní věci na Totemu, proč je anonimní? Ať ukáže svá radostná a optimismem přetékající díla.Rádi se poučíme od mistra optimismu.

Za 2. proč kříž, proč Jesus, stále dokola? Chtěl bych předem osvětlit pár věcí, druh muziky, co se pokoušíme hrát je myslim si dost ovlivněn Black Sabbath, tady se nám rýsuje kříž, jesus patří ke kříži, myška ovšem démonicky použila pouze siluletu, takže místo Jesuse to může bejt třeba Crowley, líbí se mi její zpracování, je to tajemné a sálá z toho mystika a o to mi šlo především.Takže ještě jednou smekám.

ještě k těm křížům a Jesusovi, existuje hudební proud jenž zastupují kapely jako SAINT VITUS, DOWN, nebo COUNT RAVEN a k těm ten kříž patří stejně jako elektrická kytara.

Pro Agovirina: nerad na sobě nosím svoji práci

 


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jeremy
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter