Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak prodat duši?
Autor: Lady_Sheba (Občasný) - publikováno 6.5.2006 (10:41:06)


celej on (Občasný) - 12.5.2006 > Tak předně si myslím, že tohle je úvaha na úrovni nějaké školní práce - slohovky. Alespon to kvalitou odpovídá. Normálně bych se zasmál a šel, jenže tady to obrovské "Téma" překrylo kvalitu a způsobilo, že si někteří nevšimli, jak mizerně napsané to je, protože se cítili dotčení.
Jak nudné a profláklé... Někdo vykřikne satan (dřív, to byly i další tabuizované slova jako sex) a lidé se pohoršují. Jedny to baví a druhý asi taky. Dneska se slovem sex moc nestane, tak nám zůstal satan.

Tak to vemem postupně: Lucifer byl vůdce andělského povstání proti Bohu. Jestli je satan jen ten dábel, tak to je něco jako čertík, tedy nějakej vojáček zla. Ale já nejsem žádnej velkej odborník...
Nikdo neříkal, že Lucifer stvořil zlo a že před nim žádné nebylo... chtělo by si to něco načíst, než se pustíš do takovýchhle praci. Jasně bůh stvořil zlo... a měl dobrej důvod. Kdyby nebylo - nebylo by ani dobro. Usiloval o rovnováhu. Náboženství chápe zlo jako určitý test osobnosti.
Máš tam takový menší faulíky... "Pokud se musíte bát Boha, proč se raději nebát Satana" tohle je pěknej mostík jak utíkáš od celého problému. A proč mít rád Satana? Přece jenom ztělesnuje zlo. Neni to strejda, co ti dovolí zmrku před véčou. Je to zlo. Chceš zmrzku? dej si jí! Ale zlo ti nic nesvětí.
Osobně si myslím, že Boží přikázní jsou prostě lidský řád... jak se chovat slušně jeden k druhému. Ta základní pravidla a ostatní nesmíš už jsou bláboli církve a za ty tě nikdo trestat nebude - a ten čertík je taková pomůcka, s rákoskou se člověk nedostane všude včas (tim hloupější, že někdo tu pomůcku začne uctívat).

"Proč může někdo nevěřit, že jeho akcie prudce klesly a přitom být věřící" - co to je za blbost? Hoodně pitomý příklad a vůbec nechápu co jsi na něm chtěla dokázat.
"Věřit v Ďábla je jako hřešit" - tak to jsou v prdeli všichni křestani...
"Přeříkávat Satanovi básničky je jen sugerace.Nemůžu nikoho uhranout, když mu zaveršuji!" - to znamená, že v něj nevěříš, tedy tvé čáry nebudou platit. "Sílu něčeho co fyzicky neexistuje" tím odporuješ té předešlé větě co jsem vyšvihl.
"Takže jen další panovačný kult.." tímhle všechno o co se snažíš shazuješ...

Nelíbilo se mi, jak si pořád skákala z jedno na druhé... nic si nedovyprávěla do konce, nevzala si v potaz všechny možnosti, nezamyslela ses nad věci. Napsala si co si chtěla a šla sis tou svou jasnou cestičkou... to je bud mystifikace nebo blbost...
No hele, tak já si myslím, že žádnej satanista nejseš, že tomu sama nevěříš - alespon podle toho co jsi tady napsala. Myslím si, že se v tom štouráš, protože je to hrozné "tabu"...
Ale je to škoda... s nějakým pravým satanistou bych se rád kontaktoval...
Jo jinak asi ti to vyšlo... nějaci jsou naprdnutí... jiní tleskají,že si použila to "tabu" a nikdo z nich nehledí jak uboze sepsané to vlastně je.
Dal bych ti za jedna (ono je to totiž dost laciné vzít satana a pár slov a tvářit se chytře)... ale vypadal bych, že jsi mě smrtelně urazila svým satanismem...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter