Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
V obraze
Autor: Naty (Občasný,Redaktor) - publikováno 5.4.2006 (00:46:55), v časopise 11.4.2006


ostrich (Občasný) - 13.5.2006 > Představil jsem si, jak tě tohle napadlo. Uvědomění si hrany stínu... Prý si lidé začali dělat obydlí nikoliv proto, aby se ochránili před plískanicemi, ale proto, aby si kolem sebe postavili hranice, to, kde je zřetelně moje a kde je už zřetelně cizí. Stejně tak brány do vesnice a ohrady byly především symbolické.

Kdo začal rozum brát,
tak jako první začíná se
bát.

Tak bych to pro sebe shrnul. Díky za tenhle inspirující text, rád jsem se začetl a zamyslel. I když hranicí naporcovaná kočka je už zase něco jiného - jistě, je to fakt, při ostrém přechodu ze stínu do světla to tak vypadá jako řez zrcadlem, ale tu souvislost (třeba tak trochu směrem proč domov je stín a ne-domov světlo, opravdu to inspiruje k nějakému přemýšlení) bych navnaděn začátkem očekával hlubší. Ale básnička je rychlý švih, návnada a pozvání na cestu, ne cesta sama, takže je to možná právě takhle dobře, když jsem se chytil a šel tvým směrem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ostrich
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter