Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Blábolivá zapomenutým prostorem z kolekce zapomenuté písně
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 31.5.2006 (10:23:33)
další ve sbírce>


 Lei (Občasný) - 2.6.2006 > Lin Sien Ti> Na námitku ti odpovím, že tady končí schopnost naší společné diskuze, protože mizí společená platforma. Já s teorií idejí ani reinkarnace nechci mít nic společného a lidé mluvící egyptsky v transu pro mě patří do stejné skupiny jako ufoni na pitevních stolech CIA. Co ti na to mám říct z hlediska pedolingvistiky? Že mezi tisíci dětí, jejichž jazykový vývoj byl sledován, se nenašlo ani jedniné, které by mluvilo mimo fonologický rámec mateřského jazyka? Že ze všech lidí, které jsem kdy znal a o kterých jsem kdy slyšel, z toho pravidla nevybočovali? I kdybych chtěl připustit, že se někdy něco takového stalo, statisticky by se to blížilo nule (pár případů/miliardy vzorků), a tudíž bylo irelevantní pro obecný soud. Ono se v jazykovědě skutečně dělaly v experimentech psí kusy, je to zábava, zkoumat tyhle automatické záležitosti a nakolik jsou ovlivněny systémem mateřského jazyka atd., a budeš se divit, ale nic, co by odporovalo dosavadním zkušenostem, se nezjistilo. Takže jedině že bys chtěl tvrdit, že patříš se svými básněmi tohoto druhu mezi ty, co se běžně nechávají zhypnotizovat, a přitom mluví všemi jazyky bábelskými.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lei
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
4 5 6 7 (11) 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter