Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Divadlo s tajemstvím
Autor: swedish_nigg (Občasný) - publikováno 1.6.2006 (15:44:04)


 kayman (Občasný) - 14.6.2006 > swedish_nigg> mno, když pan doktor Hoffmann objevil neuvěřitelné účinky pětadvacátého derivátu kyseliny lysergové (LSD 25) po tom co si mimodečně olíznul prst v laborce, začala Swiss společnost Sandoz Pharmaceuticals (jeho zaměstnavatel) podivuhodnou manu všem cwokařům na světě aby si vyzkoušeli tzv. ,,modelovou psychózu." Tím sv. Albert způsobil revoluci. Kesey začal psát, taky jeho kámoš Tim Leary, vznikli hippies, Jimi začal móóóóóc dobře hrát, nějakej blázen od Apple comp. si ulít a vymyslel počítačovou myš, Watson s Crickem si taky ulítli a zjistili jak vypadá a funguje DNA...etcetcetc. a taky nějakej českej cvokař S.Grof došel k závěru, že pomocí těchto zvláštních klíčů do říše za zrcadlem lze pochopit úplně všechno, dělá pokusy na sobě i dobrovolnících kdesi v USA. Třeba si zaváže oči, zacpe uši a užije příšerně velkou dávku magické kyseliny, zajímá se o blízká setkání 4. druhu - asi 98% pokusných osob pod vlivem DMT komunikovalo s jinou formou bytí (docela častá náhoda).... a píše o tom spoustu zajímavejch věcí, bohužel ho většina psychiatrických zmrdů ozbrojených zasraně svinsky otupujícíma a návykovýma antidepresivama označuje za magora. Ale ještě sem se k němu nedočet, teď je můj guru Tim Leary (kup si v levých knihách ,,Největší hity Timothyho Learyho" 1. a 2. je to něco převratnýho!!!)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kayman
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter