Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Puberťák
Autor: Vihar (Občasný) - publikováno 25.5.2006 (09:48:41)


 Čtenář - 22.6.2006 > Václav Mráz> Přímo učebnicově fyziologická reakce hodná názvu povídky

Vytýkáš povídce, že nemá nadhled, ale sám skáčeš metr vysoko a vztekáš se jak moje dcerka, když jí seberou na pískovišti lopatičku, je-li dotčena tvoje mladická ješitnost.

Vštípená představa, že každé (dobré) dílo musí mít nutně gradaci, katarzi a výraznou pointu je přinejmenším na stejné úrovni, jako poučky z Top dívky a Cosmogirl, že každý styk dvou pohlaví musí prostě probíhat podle toho, co zrovna letí za naší západní hranicí a být nutně završeno úúúžasným několikanááásobným orgasmem.

Výsledkem hromadné aplikace úzkého vyhraněného názoru a poptávky prostřednictvím kritik, tipů a výběrů je v první fázi redukce košatosti směrů co do formy i obsahu následovaná postupným odchodem většiny autorů nováčků, kteří zrovna nevyhovují úzké skupině vládnoucí nad publikačním prostorem. Ti, kteří chtějí zůstat, jsou zglajchšaltováni a přizpůsobí se. Odměnou jim je vyzdvižení z davu na slunnější místo. Kladná zpětnovazební smyčka umocňuje efekt tvorby několika málo pořád dokola opěvovaných jedinců povětšinou se ještě navzájem podporujících, nedostižných vzorů, jejichž výplody visí na hlavní nástěnce oltáře sekty coby skorem náboženské kultovní texty. Ovšem každá skupina se dále odděluje a uzavírá, vymezuje a odklání od vnější společnosti. Uvnitř panuje přísné rozvrstvení a vzniká podezřívavost a nedůvěra hraničící až s agresivním vyštváváním všeho, co narušuje pevnou vnitřní strukturu a zvyky pod záminkou dodržování zákonů a ochrany členstva komunity. Živná půda pro vznik celého spektra nejrůznějších úchylek. Přesně výše popsaná situace nyní vrcholí na Písmákovi a jak vidím, plíží se i sem.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter