Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Puberťák
Autor: Vihar (Občasný) - publikováno 25.5.2006 (09:48:41)


ztratila (Občasný) - 23.6.2006 >

Vihare,

  • Ten (podle mě naprosto relevantní) názor, který mu ublíženě a soustavně otloukáš o hlavu, Václav vepsal do fóra, které se ptalo po kvalitě zdejších příspěvků. Vyjadřovali se i jiní, například já – a mám pocit, že ostřeji než Vašek. Pro literární příspěvky platí: vzhledem k prakticky neomezené možnosti publikovat kvantita výrazně převažuje nad kvalitou. Atakdále viz příslušné fórum – místo vztahovačnosti se zkus nad názory, s nimiž nesouhlasíš, zamyslet.
  • Mě tvoje texty nudí – přesto, že jsou jiné, máš svoje (a pravda minoritní) téma, používáš šťavnaté výrazy, občas šokantní obrazy - ale (a to už opakuju poněkolikáté) ničím mě nedostaly, jsou kultivované, ale příliš zahlcené slovy, dusí se pod jejich nánosy, chybí jim jiskra, občas se jako lemra horko těžko dovlečou do konce.
  • Nemáme ambici ani kompetenci přikazovat komukoli z autorů, o čem mají psát. My hodnotíme texty.
  • Václavova kritika věcná byla. Zkus projevit trochu samostatnosti. Spoustu pravopisných přepisů bys našel hned, jen by sis to po sobě musel přečíst.
  • Samozřejmě i délka je věcí autora. Ale každý trochu zkušený autor ví, že čtení z monitoru má své meze a ne všechny texty stojí za tisk. Mezi délkou textu v papíru a délkou textu publikovaného na literárním serveru je přece zásadní rozdíl.
  • Mojí ambicí není být vychovatelem.
  • O situaci na Písmáku nic nevím a nezajímá mě, stejně tak tvoje ublíženecké, zakomplexované, afektované výkřiky.
  • Neplatilo to samozřejmě protože o tobě nic nevím. jen to, že máš tenhle nick a píšeš tyhle texty. Mluvím o lidech, které znám jako lidi.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter