Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Děti socialistických kopretin (zpozdilá recenze na Pelcovu prvotinu) z kolekce RC
Autor: MiKa (Občasný) - publikováno 7.6.2006 (17:50:46)


 Petr Vaněk (Občasný) - 15.7.2006 > ztratila> 

třetí kultura, nestačila by ta druhá?... na základě uvěznění ppu se hlavně zmobilizoval disent, který s undergroundem (tj. okruhem kolem ppu) neměl nic společnýho. v 82 pak přišla akce asanace a mnozí právě emigrovali, pospolitost se někdy kolem roku 80 roztříštila do dost malech skupin... 

 

v tom příspvěku a v diskusi je strašně moc věcí, který by stálo za to komentovat (pokud jsem zahlédl), ale nějak je to nad mý síly...

 

je taky dobrý si všimnout, že všechny tři díly jsou k sobě přilepený dost násilně, vůbec na sebe nenavazujou, jak to Pelc psal postupně (první vznikla myslím ta prostřední část...)

 

mimoéchodem, četli jste Chadimovu Alternativu? doporučuju, je to dobrý srovnávat s Jirousovými texty... 

(a i s Plecem)
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Petr Vaněk
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter