Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Až do poslední kapky...!
Autor: Renata (Občasný) - publikováno 30.12.2001 (18:44:31), v časopise 14.1.2002


marjanka (Občasný) - 31.12.2001 > líbí:) reklama se staženou liškou byla špičková... loni jsem o téhle kampani taky něco psala do školy, takže jsem pročítala etický kodex a stížnosti, které rada pro reklamu projednávala a stálo to za to... docela zvláštní je, že liška porušila etický kodex například v bodech, které říkají, že "reklama nesmí bez oprávněného důvodu využívat motiv strachu" a že "reklama nesmí obsahovat tvrzení a vizuální prezentace, které by porušovaly hrubým způsobem normy slušnosti a mravnosti" - zatím jsem nepochopila, v čem tahle reklama tyto normy porušila... jenom mě to utvrzuje v přesvědčení, že všechno je tak trochu postavené na hlavu a rada zasahuje v případech, kdy vlastně zasahovat není potřeba a naopak v případech, kdy je reklama skutečně nevkusná, na to zvysoka kašlou...
jinak bych vytkla chybky jako například "člověk bez noh", protože bez noh by mohl být maximálně tak stůl...narozdíl od člověka, který by byl bez nohou;-)
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli marjanka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter