Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rodina z kolekce Papírová
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 15.8.2006 (18:34:53)
další v kolekci>


 Mishka (Občasný) - 15.8.2006 > Kanibal> ja Ti rekla svuj nazor, ze si myslim, ze alternick ses... Tys na to reagoval ze nejses, tecka.
nazor vs. nazor, netvrdila jsem, ze vim, ze jsi alternick ci dokonce ci, ale ze si to myslim...
(a mozna si to budu myslet i dal, ale to je preci jedno. ;)

tvuj recept na vznik grafickeho dilka me pobavil, sem s tim, rada bych pak Tobe bodovala v cele skale.. ;)
plna huba kecu vetsinou svedci opravdu jen o planych recech, i kdyz mas pravdu, neni problem to udelat jak pises, ale podle toho vypada i vysledek a asi by jsi to dle popisu jako skvely kousek videl jen Ty. :)

je pravda, ze samozrejme na to koukam podle sebe a je mi divne, ze clovek nekam vleze jen s potrebou kritizovat, v parte, kde nic nepredvedl... si vzdycky rikam, co ty lidi k tomu vede... vetsina tady primarne vystavuje, ceka na reakce tehle komunity a holt to proleze a zareaguje na "partaka", co se dava v sanc taky... ale jen tak prijit a nasazet nizke bodiky urcite neni proti pravidlum, jen mi je tento povahovy rys nejak vzdalen...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mishka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 0 1 (4) 5 7 8 9 10 11 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter