Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bylo nás pět
Autor: jedna holka (Občasný) - publikováno 17.8.2006 (07:19:02)


 zvirze (Občasný) - 17.8.2006 > jedna holka> Já o žádný konkrétní nevím, ale nedávno jeden ateliér, myslím, že v Brně sháněl výpomoc na retuše, což může být příjemnej vedlejšák. Vypadá to, že jsi v PS dobrá, tak proč to nezkusit. Můj příspěvek nebyl namířenej proti tobě, ani proti fotce, napsal jsem svůj názor. Kvůli tomu sem dávám fotky, aby mi lidi napsali svůj. Pak se může polemizovat, atd. , ale důležitý je, za čím si stojíš sama. Fotka je super, ale čekal bych vlastní tvorbu. Věta o umělohmotnejch blondýnách byla spíš k zamyšlení, jestli by tě to vlastně bavilo, reklama a časopisy nejsou moc příjemnej a záživnej byznys, mluvím z vlastní zkušenosti.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli zvirze
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter