Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Umřu. A má duše se mnou z kolekce Vyvracení obvyklých bludů
Autor: humbucker (Občasný) - publikováno 11.1.2002 (12:35:48)
další>


j'en ai marre (Občasný) - 12.1.2002 > Rád dávám jedna - to předně. Jsem rád za výborné reakce. Zdá se, že už se tu (po, prominťe, "mystickém uragánu" Romanna) začíná rozjíždět šlušná diskuse.
Vzhledem k vyčerpávajícím reakcím mi zbývají snad jen glosy.
1) Ačkoliv nemám moc rád uvodní proslovy ke čtenářům (třeba problém čmeláka (autora)), tak tento (1. odstavec) je docela milý. Vidím to taky tak, filosofie "soupeří" o zájem se spoustou jiných textů, které nehodlají dát do nadpisu kdejakou "podásovku", či "něco extra". Název této kolekce mi připadá v pořádku.
2)Ad: čtenář.
Také jsem, jako humbucker, nepochopil to "zahození filosofie" - snad se tu "čtenář" objeví a něco nám o tom řekne!
3) Ad: Centaur.
Z mých předchozích článků je dobře znám můj postoj k diletantům, jsem na ně opravdu "háklivý". Ale v tomto případě mě nic nepraštilo přes nos. Naopak, poslední odstavec mi připadá jako dost důležitý a je dobře, že zní na Totemu. Z některých děl, či jiných příspěvků mi připadá, že je dost lidí, kteří se "snaží žít někde Jinde (nebo jinde) a tak je dobré se o tom bavit. Nikomu neberu jeho postoj k životu, ale nějaké meze přecijen existují. V Obraně přirozeného světa se na ně snažím poukázat.
SHRNUTO A PODTRŽENO:
Když jsem psal "Hranici mezi filosofií a tlacháním", byl jsem dost skeptický. Jsem rád, že díky humbuckerovi a čmelákovi a většině reakcí se opět vrací můj, jinak přirozený, optimismus.
JEN HOUŠŤ!
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j'en ai marre
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter