Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VZPOMINKY NA CHARTU
Autor: Jirka Vanek (Občasný) - publikováno 14.1.2002 (13:32:13)


westfood (Občasný) - 15.1.2002 > A pročpak bondyho neměli rádi?
A ta situace kolem Hlavsova podepsání, ta tu byla jaksi řešena, že estébáci podepsali bez jeho vědomí. Čert je tedy trochu profláklí, že se občas nezdravil ani s lidma s kterýma se znal a byl asi i udavačem. Příliš nechápu co je podivného na účasti v KSČ v padesátých letech, kde skutečně mnoha lidem nebylo jasné co se děje. A každopádně bych zase nenapadal situaci lidí jež měli rodinu a jež zůstali v čechách, ze stran estébé se děli gestapárny. Protože zde museli existovat a rozhodně jejich problémy byli jiné než utečenců. A to i s ohledem na to že utečenci měli u svích jmen ve spisech napsáno "vyhostit jakýmikoliv prostředky". Já osobně chápu že totalitní elita je i nynější elitou a hlavně hospodářsky-ekonomickou elitou v mnoha firmách a že se zde hrabe na svůj píseček jako byli vždy zvyklí a že v chartě byli estébáci. Ale tohle je kapku kydaní hnoje a plivání na lidi jež tu byli až do konce. A hlavně kydání hnoje na lidi jejichž osud není přesně znám. Nechápu proč tohle bylo napsáno, kvůli distanci od charty? Tím přeci není míněno distance od Patočky, ale pouze od určitých lidí. Chci si to ujasnit....
a to beru v potaz že havel se nechá ovlivnit jak svími ženami (tedy kladně olgou, záporně dagmarou), tak tedy i jinými vlivy, vzhledem k roli do níž byl ukotven v rámci mezinárodní politiky a z níž nebyl schopen se vymanit. Havel který působil na lidi kteří se sním dostali v 93 do přátelské konversace a popisovali jeho přístup k životu tak že se bál zeptat svích bodyguardů o cigarety.
A prostě by mě vyděsila ta jistota sama sebe, píšu li ze Sidney, jak vše uvedu na pravou míru tísíce kilometrů od Prahy, a jak vše pohnojím a přitom vynechám sám sebe.
Přitom váš pohled akceptuji i souzním s přátelskou atmosferou jež panovala a jež je cítit, ale jejž ste po návratu necítil, že jste se často cítil jako cizinec. A tak tedy prostě bych rád pochopil ten závěr.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli westfood
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter