Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kráska v nesnázích
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 27.10.2006 (09:07:06)


Oplatka (Občasný) - 7.11.2006 > Samozřejmě že jsem každou větu zvážila. Psaní recenze je, aspoň pro mne, dlouhá a náročná práce, a čtenář nevidí všechny ty verze, které autor napsal a zavrhl. Ale tak je to samozřejmě v pořádku.
O té větě s povodněmi jsem samozřejmě také přemýšlela. Nakonec jsem usoudila, že není třeba rozepisovat se ve stylu: "Povodně mu zničí vybavení autodílny, proto se dá na krádeže," že je to takhle dost srozumitelné. Možná není, možná jsem se zmýlila.
Manžel Romana Luknára - formulace typu "prostitutka Jany Janěkové" nebo "prodavačka Evy Holubové" jsou běžné obraty. Asi se Ti nelíbí, že to vypadá, jako by to byl jeho manžel. Jak se na to teď dívám, zřejmě to nebylo nejšťastnější, příště se toho vyvaruju.
Souhlasím, že diabetik-uzurpátor je okouzlující spojení. Proto jsem ho tam dala.´
Nemyslím si, že film má podstatné slabiny. Většinu recenze jej, pokud dobře vidím, chválím. (Zkusila jsem si to spočítat, a jako nepříznivá kritika by se dalo brát šest řádků). Když říkám "možná je něčeho až trochu příliš", pak to není výrazná výtka, jen že by se to tak někomu mohlo zdát.
Asi tam teď trochu křičí ta poslední věta- já jsem ale nechtěla opakovat klišé, které jsem sama víckrát použila, tedy "i přes všechny výtky ale můžeme říci, že se film vydařil." Teď to působí trochu nápadně, máš pravdu. Ještě se na to podívám.
"Úmyslně nezodpovězené otázky" - tím chci říci, že se nesnaží všechno vyřešit za každou cenu, což je mimochodem u Hřebejka dosti neobvyklé. Nevidím v tom žádné "tajemné úmysly" ani nic podobného.
Doufám, že si mou odpověď přečteš, vypadáš jako člověk, se kterým se dá rozumně a na úrovni diskutovat. (Což bohužel pro všechny tady neplatí.) Měj se.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter