Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kráska v nesnázích
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 27.10.2006 (09:07:06)


čtenář dee - 8.11.2006 > Oplatko, ano, zajímala mě tvoje reakce a musím říci, že si zachováváš chladnou hlavu:-)
Na mě z tvojí recenze (ale nejen tvojí) ten film dělá dojem, že nebýt známých herců a podivných rolí, je to jen mnoho povyku pro nic. Položme si otázku, dal by se ten "příběh" uvěřit a potěšil by duši, dal by někomu něco? Máš ho po shlédnutí plnou hlavu nebo je to taková zábava, že si hlavu dokonale pročistíš a je ti líp? Proč nebude čas strávený v kině promarněný? Film by měl na člověka nějak působit, ať už vyburcovat z letargie nebo potěšit, osvěžit, otevřít nové obzory, pobavit,atd. cokoliv z výše řečeného. Co přináší tedy tento film? To bych chtěla vědět, ani ne tolik popis děje, ale čím je ten film zvláštní, dobrý natolik, že ho můžeš doporučit (nebo naopak). A co technicky? Zaujme záběry, zvukem, má zajímavý střih, prostředí, hudbu, kostýmy?
Je ale pravda, že takové recenze psát už vyžaduje mnoho úsilí a spoustu času a že to často nedokážou ani lidé za to placení, v rámci tohoto serveru i tak je dobré, že je tu někdo, kdo se věnuje filmu celkem soustavně a je fajn, že o nich napíše aspoň něco, i když s tím leckdo ( i já) nesouhlasí. Nechci se pouštět do "polemik" k Hřebejkově filmu, protože jsem ho neviděla, ale jak říkám, zatím jsem nečetla recenzi, která by mě přesvědčila na ten film jít. TV upoutávky mě také odrazují. Například mi naskakuje husí kůže z "dobrodince" emigranta, ale vidíš, zrovna si můžeme položit otázku, proč? Protože jsme už dnes tak cyničtí, že nám takový člověk přijde jako "mimoň"? Třeba zrovna toto je ze strany tvůrce úmysl - upozornit...ale osobně si na základě určitých zkušeností a znalostí myslím, že ne:-))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter