Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nefotokunderground
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 13.11.2006 (21:38:45)


  RD (Občasný) - 14.11.2006 > Ógyst Pisoár> «Nefotokunderground» se tam jiz temer zaradil! Prinejmensim svymi jak metafysickymi, tak i dialektickymi kvalitami. Vyznavaci noveho smeru to nebudou mit ale zrovna lehke (prilis dominantni a talentovany zakladatel, navic prisna a jen zdanlive omezujici pravidla a poradne remeslo), ale jak jiz rikal Goethe (vlastnim jmenem Alois Cimmerman, ded onoho cloveka, co se furt cpe do televize a do novin) - «v omezeni se pozna mistr». Chce to jenom napsat hodne teoretickou esej/manifest se spoustou cizich a malo srozumitelnych slov (slovnik mas) a pohanska bohyne Ti to urcite vezme do katalogu. Osobne Tve zakladatelske snahy moc nevitam, protoze mi tim padem uberes na zaslouzene slave. Na druhou stranu se utesuju tim, ze TypoFoto je pro kazdeho idiota (jen se na me podivej) a tim padem budu mit zarucene mnohem vic vyznavacu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli RD
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter