Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Můžete se jim divit?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 22.2.2002 (11:29:15), v časopise 28.3.2002


romann (Občasný) - 25.2.2002 > three mile - až ho prožiješ, pochopíš...
ALL: Přes víkend jsem připsal pár vět, ale už je to dost ostré...:

Jak vysvětlit, že tak málo duchovních lidí nikdy božské neprožilo, ač to není problém?
Počátek pravé duchovní práce není ve stálém zlepšování harmonie jak by rádi, ale vynořují se problémy.
Nejen theologové, ale i osychologové a filozofové se brání do hloubky poznat svůj obor do hloubky.
Vše je u Boha vidět, jak je to jiné a není kam uhnout očima.
Také prožití Věčnosti nahání strach být Tam nenávratně stržen.
Každý žije ve vlastním dosti pohodlném světě představ a mezilidská komunikace je plynulým ovlivňováním těchto světů. Na tuto pevnost je každý hrdý a snaží se ji co nejlépe přizpůsobit svým potřebám. Ultraradikalita mystiky je v tom, podívat se na tento svět z ohromujícího božského nadhledu a vidět jeho sebeoklamávající malost a naivitu.
Žádný člověk se nemůže rovnat Bohu, šok je neodvratný. Buď pak potlačí vzpomínku a bude se snažit upravit svou pevnost, nebo ji nechá rozpadnout. To je však vyjímka.
Transformační proces není žádná selanka, vytíží každého do maxima.
Problém není zažít Boha, ale v tom, že o to není vážný zájem.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter