Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Praha ženským objektivem
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 8.12.2006 (13:24:05)


Oplatka (Občasný) - 23.1.2007 > Jak myslíš. Splachovací rozhodně nejsem, můžu tě ujistit, že tvoje slova mě dost hluboce zasáhla, protože mi přišlo, že v podstatě sráží veškeré mé schopnosti a všechno, co jsem dokázala. Věř tomu nebo ne, ale dlouho jsem se z toho, cos mi napsal, vzpamatovávala, bolelo to, i v souvislosti s tím, co mi napsal Aleš, což býval můj "mimointernetový" kamarád, který si mne sem chodil číst.
Argumenty, kterým by se dalo naslouchat, jsi mi tady ale opravdu nepředložil. (Zato pro hrubou vulgární urážku jsi nešel daleko...)Neměla jsem opravdu čemu naslouchat. Až teď jsi mi napsal něco, z čehož mohu něco dalšího vyvodit. Pokud ti titulek nepřipadá nejlepší, v pořádku, je to tvůj názor, já ho za tak špatný nepovažuju, ale samozřejmě se vždycky dá pracovat na zlepšení. S tím myslím můžeme prozatím skončit.
Ráda bych opustila silná slova. Je možné, že se tady ještě někdy setkáme (ačkoli nevím, jakou budeš mít zrovna přezdívku) a chtěla bych vést férové diskuse. S tím se zatím loučím, ať se ti daří.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter