Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Praha ženským objektivem
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 8.12.2006 (13:24:05)


sojka (Občasný) - 26.1.2007 > A mně to kupodivu nějak stačí, nevím, co by se mělo více psát do časopisu, který nese název Naše rodina. Když si koupím Vlastu nebo podobně naladěný plátek, očekávám tam recept na nedělní buchtu, návod jak zatočit s rýmou a rozhovor s Miss aerobic. Nevím, zda by pomohlo čtenářkám, kdyby se třeba dozvěděly, že dotyčná fotografka měla sexuální poměr se svou domovnicí a preferovala optiku Carl-Zeiss Jena.


Titulek mě také nijak zvlášť nedráždí, jsou to ustálená slovní spojení, ta o ženských pohledech, o poezii ženskýma očima, ženský objektiv je v pohodě. Myslím, že mám normální inteligenci na to, abych pochopila jak to autorka článku myslela, aniž by měla za pedelí Olgu Sommerovou.

Co mě více, či méně pobavilo, je názor v kritice pod tím, ten od cenného psaní. Jakýsi rozbor maloměstských žen kolem čtyřicítky:-) Trošku mi to připomnělo Halinku Pawlovskou a její dělení typů žen v jedné knize. Tam breptala cosi o chudinkách z kraje uhlí, které mají po pětatřicítce, nosí blůzu s volánky a na chodbě mají poličku s chodskou keramikou.

Jinak k Oplatce, ten článek nenadchne ani neurazí. Na literární cenu to není, ale účel to splní.

Peace:-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sojka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter