Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svědectví dcery matky Jany H.
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 28.1.2007 (00:31:30)


ztratila (Občasný) - 29.1.2007 > Kdysi se mi libila jedna rozhlasova repka z anarchisticky demonstrace, nejakej angazovanej mladik tam spontanne sipal: Nebran se, ja te nenapadam... - Takze asi tak. Vetsina tvych basni se mi nelibi a nekolikrat jsem to zopakovala, afektovanost, velkohubost, rozmachla prazdna gesta, klise. Posledni dva texty me ale zaujaly, jsou konkretnejsi, civilnejsi, zda se mi ze osobnejsi, epictejsi. Na zaklade nich me napadlo, ze by ti slusela proza - ani ne u toho prechoziho, kterej mi prijde vytecnej, tenhle mi takovej neprijde, ale neco v nem je. - Moje komentare nikdy snad O NICEM nejsou, ja jejich prostrednictvim vyjadruju svoje nazory, nevypravim.- Niterny prozitek je dulezity, ale sam o sobe dobrou literaturu nedela a me dobra literatura zajima. - Mne prijde popravde trochu nefer, jak tu [nikoli v dilech, ale spis v komentarich] sermujes svymi pohnutymi osudy, ono to pak vypada, ze holka to ma tezky, je hypersenzitivni, budme na ni hodni - ale myslis, ze jsi tu jedina, ktera ma nejaky trable, ze ostatnim lidem na celym svete neumiraji rodice a deti a blizni, ze nejsou nemocni na tele nebo na duchu, ze nejsou osameli, smutni, unaveni, necim zklamani, izolovani? Jen se tim neprezentujou, nevykrikuji to jen tak do sveta, pro tebe je to v tuhle chvili a na tomhle hristi vedle jinyho soucast tvy image. Za chvili bys na me chtela, abych se ti prokazovala tubama od antidepresiv a pritahla par mrtvol bliznich. Jsem jina nez ty, ale to jeste neznamena, ze jsem nejaka zruda a ze se pred tebou musim za jakykoli svuj nazor nejak obhajovat. Zkus se obcas dotknout chodidly zeme, nekdy je to prima.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter