Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vytržení
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 7.2.2007 (13:11:17), v časopise 9.2.2007


 Lei (Občasný) - 9.2.2007 > Strašný Bakunin> Nejsem nasrán, nijak neočekávám samé nadšené reakce a o svém básnickém talentu si nedělám žádné přehnané iluze.

A je pravda, že to vyrostlo z těch prvních veršů, a taky je pravda, že zbytek je psaný - sic zlehka - asociativně: ale nakonec jak jinak? Moje technika psaní, můžu-li o nějaké mluvit, je prostě taková. Nesplétám tam měsíce pevné významové sítě, ty tam případně nalézám až ex post, většina mojich věcí je prostě intenzivní pocit předevedný do obrazů, jinak to snad ani neumím a hlavně ani nemám nutkání psát něco jiného. Já ty motivy-pocit destiluju do slov a dávám jim o něco širší kontext - a koukám, co se já sám z toho konečného výsledko dozvím, často mě to samotného udivuje.

Nakonec přiznávám, nemám ani dost času a hlavně ani dost síly, abych "rodil" básně, ale na druhou stranu si myslím, že i to, co píšu, má šanci jistým způsobem lidi hluboce oslovit, což se zdá, že občas funguje. V tomto směru jsou mé ambice naplněny.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lei
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter