Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kvaska
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 26.2.2007 (20:43:18)


čtenář Miloš - 1.3.2007 > Já se neobávám o čtenáře nejmenovaného časopisu, já jen burcuji (teda snažím se) čtenáře totemu, protože ti aspoň nějak reagují, zatímco autorka strká hlavu do písku a když ji jednou vystrčí, tak leda aby čtenářskému plénu sdělila jak se snažila a že má své názory a my své dojmy a jsme si tudíž kvit a bude psát tak jak umí a stále stejně - na jedničky. :-)))

Považuji - z pozice čtenáře - za nepřijatelné, aby mi byl předkládán (byť upraven a o pár řádků prodloužen) jeden nijak zajímavý text už někde otištěný. Za to by se měl recenzent stydět (stud není vrozený, tak jí ho musím vštípit), má jej přepracovat, věnovat se dílu znovu a pokusit se o další reflexi... je dobrá hlavně pro něj, ne pro nás, protože teprve cvik dělá mistra. Volám a pláču po autentických a kvalitních příspěvcích, které naleznu jen na jednom místě a nebudou navíc mrkat z nějakých podpultových časopisů:-)
A aby zde na totemu byly, to abych snad sám něco napsal, což nemohu, protože pak ztrácím svou výlučnou pozici kritika kritiky:-D a projevím se jako konkurenční svině kritik (a těch je mnoho), který si musí své názory umět obhájit.:-)))
O špatný vkus se nebojím, u někoho ani hůř být nemůže. Krom toho se vkusem je to podobně jako s příslovím "každý má takovou ženu, jakou si zaslouží".:-)

P. S.
Taky občas žertuju.:-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter