Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Oběť osudu
Autor: wenusians (Občasný) - publikováno 30.3.2007 (15:13:41)


 wenusians (Občasný) - 31.3.2007 > Prokletí> Ale ty jsi me vubec nepochopil a misto toho me hatis me nevadi 3 body dej mi treba jeden me jde jen o to jestli rozumis surealizmu????A dost me stve ze lidi nepremysli o cem kreslim a i jini......protoze surealizmus je totiz o tom.Vlez do kazdeho a u kazdeho kritizuj a nebo chval....me je to jedno.....dobra jak chces....jdu juknout na tve obrazy kterym nerozumim.....nic mi nerikaji....tak ti jdu napsat co se mi knim nelibi.....kdyz rikaz ze to tak ma byt.I presto ze tomu nerozumim jdu knim tedy neco rici........budu delat to co ty.Protoi tobe nic nemam.....jen verim vic luminku....minimax....atd. jednoduse....to by me mohl taky radit 10 kluk co tomu nerozumi a ja se podle neho ridit neminim....jen podle lidi co vim ze uz neco dokazali a poradi mi s technikou.:o)))))a ne ti co pisou nevim co to vlastne ma za smisl v sureailzmu co jsem nakreslila.!!!Samozdrejme kdyz me bradi lidi co rozumi surealizmu a technice kresby....nemam namitek a klidne hodnot....a bez takove ho toho hmmm nevim co ten obrazek mam znamenat....rozumis mi......staci prece nelibi 1bod nebo libi....vic bodu.Tod vse co jsem tim chtela rist....uz jsi si mockrat protirecil vsimnul jsi si toho???
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli wenusians
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter