Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zuzana se starci - detail /kopie V.Seallers/
Autor: Vagabond (Občasný) - publikováno 20.4.2007 (00:23:30)


 zabicka (Občasný) - 24.4.2007 > tche> 

:D si me rozesmal! nechapu, jak muzes uvadet bez dovoleni muj obrazek kdekoliv a jeste nedat u nej jmeno autora, tak aby bylo jasne ktery obrazek kteremu autorovi patri! Kazdopadne pro ostatni uvadim, ze moje dilo je pouze Martina, ktera jde dohledat v me galerii pripadne original u me doma;)

 

Jedovatou bych svoji poznamku rozhodne nenazvala, zvlast v pripade, kdy "autor ma zajem o hlubsi kritiku sveho prispevku" a navic prispevek autora je velmi opravdu velmi spatne obslehly znamy obraz. Jednoduse tam mas tolik chyb, ze by to vyslo na tolik pismenek kolik nejsem ochotna tukat. Pokud ti nestaci jemne upozorneni, ze se mas znovu kuknou na original a oceneni hodin casu kolik si tomu musel venovat, tak nevim nevim.

 

Kazdopadne sem lidi davaji svoje veci prave proto, aby se dozvedeli co jde jeste zlepsit, nebo kterou cestou se dat. Vratim-li se ke svym prispevkum, coz je ode mne osklive u cizich obrazu, ale co se da delat, na svoji obhajobu musim rict aspon to, ze sem nikdy netvrdila, ze jsou moje vytvory dokonale, ze neco umim, ci neumim. Kazdopadne co vim je, ze pouze kopirovanim se clovek kreslit nenauci a bez umeni prijimat kritiku uz vubec ne.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli zabicka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter