Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dobře sjetý debut / Petr Měrka: Telekristus a Mentál
Autor: MiKa (Občasný) - publikováno 2.5.2007 (08:55:41)


Kejchal (Občasný) - 27.5.2007 >

Zdravím Miloše!

 

Cosi jsem sem zablábolil jako čtenář bla bla bla. Nechtěl jsem to víc rozvádět. Protože mám teď čas, připojím několik argumentů.

 

Podívej. Argumentů kolem Měrky tady zaznělo dost. Stačí pozorně číst. Na jeho díla lze nahlížet různě. Podle toho co tam kdo objeví. Já ti rozumím, že tam nic přínosného nevidíš. Což je tvůj problém a tvůj názor. Kam sis ho zaškatulkoval. A je v pořádku, že to zde zaznělo.

 

Nevím ale co zde furt řešíš. Takhle to opravdu vypadá, že řešíš nějaký svůj problém. Vstoupils sem úvahami o přednostech autorky článku.Ta ti na to oprávněně napsala, že mluvíš jak kokot. Já bych spíš řekl, že jak nějaký puberťák. Později autorce podsouvals, že lidi co neberou Měrku považuje za kokoty. Když ti vysvětlila, že tím myslela pouze tebe, zcela demagogicky argumentovals gramatikou, která s tím ale vůbec nesouvisí.

 

Stejně hloupé, zcestné, demagogické a nelogické jsou tvoje úvahy o psychice autorky. Podsouváš sem svoje dojmy a zaměňuješ je za pojmy.

 

Zároveň velice laciným arumentem je tvrzení, že u Měrky není o čem polemizovat. On to dokonce ani není argument, ale pouze nijak neodůvodněný názor.

 

K úvahám o tom, že svoboda je boj. V některých věcech ano. Tady bych to řek takhle: "Co mi není rovno, po tom je mi hovno." Každý může číst co chce a nahlížet na to jak chce.  Opravdu si to nemusí nijak vybojovávat. Skoro by mě zajímalo, jaks na takovouto pitomost přišel, že by to mohlo být nějak jinak. Rozumím tvému názoru, že určitý náhled na dílo je správný a určitý náhled špatný. To je ovšem tvoje černobílé vidění světa. Ve skutečnosti je vše jinak. Časem to pochopíš. Zatím to neřeš.

 

Já ti rozumím, že seš přesvědčený o své pravdě a štve tě, že tě zde nikdo nebere. Poradím ti to, co tady už zaznělo. Vybodni se na to. Uleví se tobě a možná i pár dalším lidem. Vím, že na mě nedáš a nějaké ty svoje hlouposti sem opět napíšeš. Kdybys ale někdy zkusil dosáhnout nohama na zem, uviděl bys, že je to docela fajn.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kejchal
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter