Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noc ve vile
Autor: Kostka (Občasný) - publikováno 1.6.2007 (16:33:44)


Kostka (Občasný) - 3.6.2007 > caesarborgia: Dobře, teď tedy vážně. Myslím, že v tomto případě jsem kolonku "hlubší kritiky" nezatrhl, ale když už jsme u toho, klidně bych věcnou kritiku té kresby ocenil, totiž namísto urážek z voleje, jejichž tónu - vzhledem k tomu, že se osobně vůbec neznáme - popravdě vůbec nerozumím. Věc s Michelangelem sis přimyslel, anebo příliš doslovně chápeš narážku na najímání dělníků.
Vůbec jsem nechtěl, aby pod tímto - zrovna pod tímto - příspěvkem vznikla takováhle motanice. Kritiku samozřejmě přijímám, ale přece jen takovou, která vychází ze základního obsahového zhodnocení celku, včetně komentáře pod tím, tomu, jak se váže ke kresbě, jak komentuje její vlastní obsahy, k čemu odkazuje a podobně.
Podobné kritiky jsem se např. v případě dost příbuzné kresby, upomínající určitý svěrákovský mechanismus, od několika lidí dočkal.
Nynější věc se českého filmu také velice, téměř existenciálně týká, ale její výklad bych už považoval za zbytečnou pornografii, ostatně nemusí být vůbec jednosměrný.
Co se týká formátu: představa jeho nástěnnosti vzhledem k náplni obrazu mi připadá určitým způsobem humorná. Není nic na tom, že ses nezasmál. Ale pokud chceš nadále takhle jančit, poprosil bych Tě, ať se radši reakce zdržíš, je to k ničemu.
Co se týče vlastní kresby, mohl bych říct, že přinejmenším s perspektivou jsem si jistou práci dal - i když pro profíka je něco takového jistě brnkačka.
A co se týče invektivy stran "jazyka, který mám bohužel společný jako toto podivný Kostka". Nesnažím se o nic jiného, než užívat ho důstojně a pokud možno v zájmu pozorumění s druhým. Myslím, že tomu nějaký ten "špílec" nebrání. V Tvém případě, zdá se mi, už špílce přerůstají v něco nezdravého.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kostka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter