Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Úskalí duchovního života
Autor: Straptom (Občasný) - publikováno 25.4.2007 (11:39:49)


Radzah (Občasný) - 4.7.2007 > citujem:Lidem s tímto přístupem se otevírají vyšší čakry (4.-7.) a dokáží tak prožívat v meditacích Úžasnééé stavy Blaženosti, dokáží se napojit na Intuici (nebo nějakého božského Mistra), dokáží mít silné cítění, léčitelské schopnosti a vhled na přítomnost (a mnohokrát i do budoudna), ale problém je v tom, že pořád nemají pročištěné nižší čakry, v nichž sídlí právě např. sexualita a agresivita.


Co by to preboha bola za laska, ak by popri nej bola agresivita. Ked sa otvaraju uz Vyssie cakry, tak cloveku sa rozprestrie cely priestor vedomia tak, ze nie je mozne aby nepostrehol, tak jednoduche zvieracie pohyby ega / spodnych cakier,...tak taky pometeny je aj cely clanok, plny postojov, a intelektualnosti vo vaznosti.

Ber tie diskusie hravsie, nezer to tak, a potom mozno dospejes do stavu vedomia takeho, ze zrazu uvidis, ze tu NEPISE ZIADEN Radzah, len tak ze Majster vstupuje do sveta strachu, snov etc. pretoze musi vstupit do sveta ludi, abych ich prebudil.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Radzah
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter