Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mezi mlázím
Autor: kygiss (Občasný) - publikováno 3.7.2007 (16:39:12)


 celulosa (Občasný) - 10.7.2007 > čtenář> myslím ten spolek učitelek, co se schází a dělá čtení, tak nějak se jim říkat musí přeci, když to dělaj tak dlouho...všichni jsou důležití až do prdééléé. Zkrátka pomýšlet v ČR na veřejná čtení typu show byl nesmysl, tam se chodí jen ňahňat a taky chlastat, spolek zahrádkářů hadr i čtení známých literátů je jen komedie pro odb(p)orný ňahňaly, aby ti co vystudovali a žurnalisté kulturních příloh měli co rozebírat. Ovšem televize je na tom nejinak. Stačilo, vždyť vše je jinak. Propagované nezajímá, protože jim se to ve skutečnosti ani nelíbí, jenom ten toho zná a protože nemaj vlastní názor, ale zato potřebu názor mít, tak se opakujou. Docela je to směšný to pozorovat, jen zakrátko to omrzí. Je to furt stejný. Stejně jako moje úchylka vysmívat se jim a provokovat je, napravit cosi, o čem ani nejsem přesvědčena, má -li se to napravovat, potažmo jestli to vůbec lze.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celulosa
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter