Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Šelest
Autor: ondřej (Občasný) - publikováno 5.2.2007 (17:32:49)


ondřej (Občasný) - 15.7.2007 > poznámky k části "Dvě rána"
marsyas (Stálý) - 10.7. > mně to, bohužel, moc neoslovilo
 
kalais (Stálý) - 10.7. > spíš ne než ano

začátek mne nadchnul, ale posléze to ztratilo pro mne rytmus...
 
  holger (Pravidelný) - 10.7. > kalais>  Právě, rytmus. Vždyť je to lehce děs - běs, ta poslední řádka. A přitom to musí být umění, pěkně "našlápnutej" začátek takhle zabetonovat.
 
  Čtenář - 10.7. > holger> ŽE by "prsty omítající listí" byl "našlápnutel začátek"? Spíš "zašlápnutej", ne?
ŠS
 
Šílená svině (Stálý,Redaktor-adept) - 10.7. >
Body: 3
 
  holger (Pravidelný) - 10.7. > Šílená svině> Mně to přišlo zkraje dobrý, ale co člověk, to názor, no. ÷)) 
 
  holger (Pravidelný) - 10.7. > Šílená svině>  Člověče, stává. A čím jsem starší, tak tím častěji. Nebo už holt nemám takový problém si omyly přiznat. To spíš. ÷))
 
  Čtenář - 10.7. > holger> Ale jo, nic proti tomu, já jen, že už si druhej, jako po kalais. Já jen, že možná ten první verš není špatně nahozenej, ale to s tím listím, je přeci volovina. Tak jsem myslel, jestli jste se s kalais trochu nespletli...To se přeci stává...:)
 
ariel (Stálý) - 13.7. >

s rytmem bych žádný problém neviděl. už proto že to žádný přesný počet slabik mít nemusí. co se týče omítaného listí, je to prostě, mimo jiné, smítání listí ze sebe, jako když jde člověk listopadovou alejí.

 

no, a "mé básně nejsou určeny k líbení, ale k líbání"... a pro mě je líbání spojené spíš s něhou než s nadšením

...
 

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ondřej
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (8)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter