Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Záhada Druhé světové války
Autor: romann (Občasný) - publikováno 25.7.2007 (13:39:05)


Lamarski (Občasný) - 31.7.2007 > Troufám si nesouhlast s tvrzením, že Rakušáci Hitlera radostně podporovali. Takhle paušálně to říct nelze. A rozhodně se ve 38 nedalo předpokládat, že do války se zapojí Američané. Co se týká Ruska, Hitler si byl jist, že Stalina překvapí (po tom co se dohodli o vzájemném neútočení a co si rozdělili Polsko). Německá armáda byla narozdíl od ruské lépe vybavená (však se pěkně po Mnichově vyzbrojili u nás)s lepší morálkou. Hitler si věřil, že do zimy už budou mít Moskvu pod palcem. Jeho pýcha ho zaslepila před faktem, že Sovětů je hodně, na životě jim nezáleží a jejich zásadou je: Muž, který má pušku střílí, ten co jde za ním nabíjí. Když padne ten co má pušku, vezme si pušku ten druhý a střílí. Kdo se vrátí bude zastřelen.
A záhada proč se Německo pustilo do války? Měli hlad, byla krize, nebyla práce. A Hitler nabídl řešení...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter