Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ruce
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 17.5.2007 (20:41:29)


rohoz (Občasný) - 14.8.2007 > Přemýšlím nad tou básničkou, která evidentně prozrauje tvůj přístup k tvorbě, být především nápaditý a příliš neomezovat prostor asociacím. Přesto nabídnu vnímání pohodlného čtenáře. Text na malé ploše příliš láme tok čtenářských myšlenek novým otazníkem. Zatímco hned do prvního verše si snadno doplním slovo láska, důvěra, ruce, potřeba být s někým a současně jakési pochybování, obavu, že to tak není, ve verši posledním mi přijde trochu obtížné k pochopení "nad sebou." To je to, co mi nedopřává klid. Také mi nedodal klidu obraz "tatar." Hned ze dvou důvdů. Jednak zvukově působí tvrdě a posiluje tak i asociaci "bití" (předpokládám-li, že o Velikonocích tu řeč není), jednak, pokud by měl znázornovat konflikt, pak mi uniká jeho význam vzhledem k předchozímu již použitému slovu - zlámaná hůl, která v mém podvědomí značí něco definitivního. Nu a na závěr zdůrazňuji, že se často potýkám s vnitřními pochybnostmi, zda jsem schopen tyto kreativní texty vůbec číst, zda mi neujel vlak. Přesto doporučuji, poněvadž jem přesvědčen, že v principu je to ten nejlepší přístup k psaní poezie.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli rohoz
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter