Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NESUĎME SMRT !!! z kolekce NESUĎME SMRT !!!
Autor: sova (Občasný) - publikováno 23.8.2007 (14:27:53)


 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 24.8.2007 > Quotidiana> Jistě. Některé společnosti uznávaly sebevraždu jako projev hrdinství (Kamikadze jsi nejmenovala tuším záměrně). Vždycky to ale v takovém měřítku bylo způsobeno manipulací s psychikou člověka. Určitým fanatismem, společenskou podmíněností. To co jsem napsal samozřejmě nepochází z mé hlavy, ale je to v současnosti nejskloňovanější teorie sebedestruktivního jednání, napasovaného na současnou společnost (braná víceméně jako fakt). Osobně mi některé příklady také neštymují, ale tak do hloubky jsem se tím nezaobíral, takže mi zůstávají otázky. Například když sedlák prohrál statek v kartách (i když je fakt, že většinou při onom aktu nebyl střízlivý)...nebo pro mě zůstává záhadou chování pražských holubů, u kterých je pud sebezáchovy myslím docela potlačen. Tady můžu jen spekulovat, čím to je (jestli třeba jejich populační expanzí), protože k vědecké studii na toto téma jsem se nikde nedostal. Každopádně je (a to asi budeš souhlasit) sebevražda něco nepřirozeného.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter