Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NESUĎME SMRT !!! z kolekce NESUĎME SMRT !!!
Autor: sova (Občasný) - publikováno 23.8.2007 (14:27:53)


 Poutník životem (Občasný) - 1.9.2007 > šedé> Promiň, ale někomu to může připadat víc přirozené než život, zvlášť když je v těžké situaci...Vlastně už takový člověk nemá důvod žít, tedy aspoň si to myslí, nechává se ve svém nitru ovládat pocity viny, sebeobviňování, pocity méněcennosti, má většinou malé sebevědomí, pokud vůbec nějaké má...A pokud je v tomto stavu dlouho, pak už jen zbývá krůček k tomu, aby začal trpět depresí, začal se přímo nenávidět, nenávidět sebe, své tělo, prostě celkově jaký je...A pokud deprese trvá dlouhodobě a není léčena, tak už jen málo chybí k sebevraždě...U někoho, kdo je vrozeně spíš introvert a nemá rád, když na něm někdo něco pozná, se ani ta deprese nepozná a ostatní ani nepoznají, že třeba potřebuje jejich pomoc, a tak spatřuje v sebevraždě východisko ze své situace...Jenže takovému člověku jen stěží dojde, že sebevražda není řešením problému, ale útěkem od něj... A jak to vím, když tady tak poučuju??? To je jednoduché, sama jsem si tím prošla...A nebudu tu vysvětlovat, proč jsem si ubližovala, prostě to bylo jedno z těžších období v mém životě a přiznám se, že kdybych před těmi 5 lety nezačala psát básně, tak už bych tu asi nebyla...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Poutník životem
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter