Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co bude dál...
Autor: Kolben (Občasný) - publikováno 27.9.2007 (18:44:52)


Šílená svině (Občasný) - 1.10.2007 > už při čtení jsem si říkal: nebudu to hodnotit. řeknu jen drobnosti. Je to výlev, což by tolik nevadilo, ale nemá ty zákonitosti, jež krátký lit. útvar by asi měl mít. Na začátku je příliš vnitřních pocitů, které nejsou vázány k žádné události (ukotveny). Tedy ta povídka je vyrobená z přetlaků vnitřních silných impulzů, ale čtenáře (chcešli mě) to neoslovuje, protože přetlaky znám docela dobře, ty tvé nejsou nijak originální ani pěkně zachycené, ale opravdu by mě zajímalo spíše obyčejně banálně - kdy, kde, proč - a tato legenda, kterou se dozvídám kuse až na konci, mě nemotivuje. Reaguji tedy přirozeně - přečtu začátek a konec a zařazuji do nepovedeného fádního pokusu o lit. útvar. řeknu to ještě jinak: tajemství je držet čtenáře na vodítku! To nejtěžší na světě - co se týče psaní. Umět to, je zázrak. Ty ještě netušíš, že nějaký čtenář existuje.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter