Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noční pláče z kolekce Dotyky věcí, které opouštím
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 30.9.2007 (20:15:28)


 Janele z Liků (Občasný) - 4.10.2007 > sojka>Lidé, kteří žijí hudbou a mají tak s druhými lidmi spojené určité desky, neradi je pak o samotě poslouchají...Má báseň není setmělá, smutná...Jen jsem si sentimentálně "pobrečeli" s kamarádem nad novou deskou Radůzy, až příliš se to nás obou týkalo, pásmo několika klavírních etud za sebou, ty texty...Celé odpoledne jsme se toulali podzimními lázněmi, pozorovali řeku, hráli na kytaru, (Poutník si pod struny vložil kus papíru, takže pak nástroj zněl jako africká kora, či kytara, kterou si v jižní Americe vyrábí z beden na tabák...)Vzpomínali jsme na ty naše andělíčky a víly, kteří uplynuli...archetypální sny o zázracích...Dnes, když jsem vešla do domu , kde bydlím přes týden, do schránek cpal letáky jemný dlouhovlasý blonďák s andělskou tváří, "takový" byl můj Jiří, trhlo to ve mně, připomínka někoho, kdo již se svou ženou bydlí v bytě, kupují si do něj zařízení,...ten který byl se mnou nejsilněji provázán, přepnul na program totální ignorace...Když pak slyšíš "o andělovi, který Ti píše psaní, o kterém ale ještě nevíš"...po těch dopisech, nocích...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter