Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Další dvě o řece
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 4.10.2007 (15:41:49), v časopise 5.10.2007


rohoz (Občasný) - 5.10.2007 >

Honzíku, je zajímavé, jak balancuješ ve své tvorbě mezi odvahou experimentovat, vkusem, ale i potřebou uvolnit cestu citům, zvláště pak, když mají základ v reálném prožitku. Zde v první básni výrazně ocenuji  nádhernou metaforu s nezamrzající vodou i jejím klidem. Trochu se mi nelíbí, že když už první dvě sloky jsou výkladem faktů, které korunují závěrečné dvě sloky jako by jejich metaforický odraz, že začínají slovem "Když", které jakoby protahovalo onen výklad. Podle mne by stačilo ve třetí sloce napsat - Voda je tu klidná - a pak pokračovat - voda je tu klidná a přece nezamrzá.

 

Druhá básnička možná neměla být zveřejněna s první dohromady. Příliš smutku, kterému se podvědomě bráním. První sloka je prudká, příliš prudká, poslední naopak sdělením velmi dobrá.

 

Přesto si dovolím doporučit, a to proto, že si cením krásnou metaforu s nezamrzající vodou, ale i ochotu veřejně se projevit, ačkoliv určitě víš, že když jako autor máš jakési renomé, může být tvá přímá niternost odmítnuta.


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli rohoz
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter